klart.se

onsdag 25 juli 2012

Solen skiner!
Anders kunde inte ta firmabilen hem igår så jag fick hämta honom, alltså måste jag skjutsa ner honom i morse också. Solen sken så fint så in med alla hundar i bilen. När vi lämnat av honom så åkte vi direkt upp till golfbanan och tog oss en promenad runt den. Så underbart härligt skönt!
Gissa om flickorna också tyckte om promenaden. Alldeles lugn och stilla och framförallt SOLSKEN.

Igår stannade pelletspannan och jag fick inte igång den. Försökte i morse igen men den vill inte. Så vi får väl se om det kommer någon och tar hand om den idag, tur att det inte är -30 grader. Nu gör det ju ingenting.

Jag läste i en tidning om en man som la ut sin mormors gamla skinnmössa bland jordgubbarna, inte en fågel kom. Så jag har snott hundarnas tvättbjörn och lag bland dem, flyttar på den lite varje dag, ännu så länge har de fått vara ifred i alla fall, hoppas det funkar.

Nu är det hög tid att göra sej i ordning för jobbet.
Ha det gött!

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med solsken det behöver vi efter allt regnande.
    Hoppas att pelletspannan kommer igång snart.
    Kramar från oss alla!

    SvaraRadera
  2. Bra knep att hålla pippisar borta. Hoppas det funkar!:-) Trist med pelletspannan. jag brukar sparka på saker när de inte funkar. ibland blir det bra- ibland kanske lite mindre bra;-)
    ha det bra och hoppas du tillfrisknat!
    kramen!

    SvaraRadera
  3. Ja, nu njuter vi av solen!!! Och jag ser att tjejerna oxå gör det! Så bra att pellets maskinen la av just nu på sommaren o inte i smällkalla vintern!!!

    Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera