klart.se

tisdag 2 augusti 2011

Vilken tur med vädret vi har.

Vackert väder varje dag, det är rent underbart. I dag ska första tapetvåden upp, förhoppningsvis fler. Anders får nog semester tre dar så då hinner han lägga golvet, sen är det klart, så nästa vecka blir det mer slötid.
Men jag har slötid nu med, flickorna och jag gör våra vändor på skogen, jätteskönt.

Busig morronpromenad. En liten pinne hittade Onyx också.

Det är inte så dumt att kunna gå och äta hallon.

Vi följde en stig in i gamla Berget en morron och hittade det här gamla huset.

Pandoras plats i Gällsåsdammen.

Kolla här alla tassarna är i vattnet, det ni.

Kvällspromenad.

Hoppas att de som bodde här en gång var lyckliga.

Det var lite från den gångna veckan.Nu ska jag börja göra lite nytta, tapetsera. Snart är köket klart. Det har tagit tid men man ska ju hinna luta sej i hammocken mellan varven också.
Ha det bra.

3 kommentarer:

  1. Ta det lugnt när du klöser upp och ner med tapetvåderna, inga brutna ben och armar vill jag se.
    Härligt att se slutet på köksrenoveringen... kommer och besiktar sen :-).
    Fina bilder från era sköna promenader, visst har vi det bra som bor i Grängesberg :-).
    Ha det så bra och njut av sommaren.
    Kramar från tjejerna och mig!!!

    SvaraRadera
  2. Du ska inte hålla på och jobba och slita så på semestern! Vila, vila, vila... Fast det är ju alltid skönt när renoveringen är klar! Vilket fint gammalt hus ni hittat, det hade min Olle gillat... Han älskar gamla ruiner som han tror det bott riddare i! Ha en skön fortsättning på semestern!

    SvaraRadera
  3. Vad fint ni kommer att få i köket.
    Fina bilder på fina flickor.
    Passa på och njuta lite av semestern nu, så du inte bara jobbar.
    Ha det bra.

    SvaraRadera