klart.se

fredag 1 oktober 2010

I går var flickorna och jag en tur upp till mamma. Sen tog vi henne med upp till stugan, nja hon satt kvar i bilen, kan inte ta några skogs promenader längre, men hon fick sitta i bilen och njuta i alla fall.
Jag hällde ur vattentunnan och plockade ihop lite.Glömde ta in flaggan. Men vi ska upp igen och ta bort getingboet och dra fram staketet till trappen som ska upp, får försöka komma ihåg det då.
Solen sken och det var riktigt skönt, lite kantareller hittade vi med.
Väl hemkomna tog jag tag i grönsakslandet så nu är det avklarat för vintern.


Vi vill komma ut! Hämtar mamma så att hon får åka med upp i skogen.


Mitt smultronställe.


Kaminen som står på trappen är alldeles full av ett getingbo.


Full fart jag är alldeles för sölig.


Onyx o Wilma - stor o liten.


Nu går vi ner till bilen där mormor sitter o väntar.


Då var det avklarat.


Äntligen inne i värmen.

2 kommentarer:

  1. Mysigt litet getingbo du har i stugan ;-).

    SvaraRadera
  2. Ja det var inget litet getinbo inte! Hua! Annars verkar ni ha det mysigt där :-)
    Jag skulle ju också gratta Onyx, fick för mej att jag hade gjort det men det var väl till Anette då! Grattis i alla fall till sötaste Onyx med HP!

    SvaraRadera