klart.se

fredag 8 oktober 2010

Igår eftermiddag tog Onyx och jag en egen promenad fram till Berget.Vi tränade lite sitt, ligg o gå fint under vägen,mycke bus också förstås. Hon är jätteduktig att komma på inkallningssignal, det är de alla. Så gick vi fram och tillbaka bland bilar och människor, en tant stod och såg på oss när vi gick över vägen, hon fick sitta först sen gick vi,(Onyx alltså, inte tanten) - åh, vilken underbart fin hund det är nog den finaste jag sett, sa hon.Klart jag vet det, men det sa jag inte.Så småningom kom husse så vi liftade hem med honom.
Morronpromenaden i morse var becksvart.Pannlampa och västar är vad som gäller.Tur att vi inte brukar möta någon för då skulle man väl bli livrädd när man inte ser nåt.
Nu är det dags för dusch och lite städning innan jobbet.


Reflexvästar och pannlampa är vad som gäller på moronpromenaderna.


Visst är jag vacker.


Här sitter jag o väntar på att matte ska ge mej tillåtelse att galoppera igen.


Jag kan ligga kvar också.


Busunge

2 kommentarer:

  1. Haha, tur att du inte tvingade tanten att sitta innan hon gick över!!!! Jag brukar oxå få många kommentarer om att Soya är så fin... Måste vara nåt släktdrag! Men de är ju sötast i hela världen!!!!!

    SvaraRadera