klart.se

fredag 10 september 2010

Igår var jag hem en vända till mamma. Fick både krusbär och nypon, så nu blir det saft och soppa, gott.
Senare på kvällen tog flickorna och jag en tur uppe vid Jällsåsdammen. Det var ingen där så de fick springa lösa och njuta av livet. Tyvärr så har jag inte lärt mej hur fort det blir mörkt, tror inte jag ska lära mej det heller. Nog är det bra mycke trevligare med sommar.


Blommor


Nog vet jag var man kan palla äpplen


Visst är det fint


Vad fort det blir mörkt


Kväll

3 kommentarer:

  1. Jag vill bli med och palla äpplen :-).
    Du är för gammal för att fatta att det blir mörkt på kvällen när det är höst ;-)
    Ha det bra!!!

    SvaraRadera
  2. Mycket fina bilder på fin natur! Jag tycker oxå att det blir mörkt alldeles för fort... Tänker att jag ska ta en sväng i skogen med Soya, och när jag är mitt i skogen mörknar det och då gäller det att skynda sej hem! (för där vågar jag inte gå ensam, inte ens med Soya...)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder du fått till. Hoppas soppan smakade bra.
    Ha en bra söndag

    SvaraRadera