klart.se

torsdag 16 september 2010

En härlig ledig dag då jag tänkt att flickorna och jag skulle vara ute i skogen och busa och ha det skönt hela dagen, ta fika med , ja ni vet. Men vädergubben ville något annat. Han ville att jag skulle lata mej i stället.Så jag har fått tvinga ut småflickorna i regnet, Onyx struntar väl i lite regn - vem bryr sej. Så hon och jag ska ta en långpromenad själva i kväll småttingarna vill nog helst ligga hemma hos husse i värmen.
Jag måste erkänna att jag verkligen har varit lat idag.


Måste vi gå ut?


Kom nu fegisar


Nu är det bara att ta upp det sista i landet


Okej kan väl äta lite gräs då när jag ändå måste va ute


Härligt med regn i pälsen


Nu går jag in


Åh, vad skönt att ligga inne i kattkorgen igen

3 kommentarer:

  1. Vilken tur att du har en "riktig" hund som gillar regn ;-).
    Fina bilder och trädgårdslandet kan jag åka och fixa när du är borta... nej vad säger jag du skulle ju inte få veta det ;-).
    Ha en skön helg!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, tyvärr kan man ju inte rå på vädret, men det är nyttigt att lata sej ibland! Är inte förvånad att Onyx gillar regnet! Hennes halvsyster gör det oxå! Det är nästan roligare att gå ut om det regnar och blåser, verkar Soya tycka... Men det är ju inte speciellt kul att få in dem i huset då... Men men, det är det värt! Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! Här har vi några killar som inte heller bryr sig ett dugg att det regnar! Det är lika skoj ändå enligt dem :-)Tycker småflickorna är rätt kloka som väljer att hålla sig inomhus :-)
    Sköt om er!
    Marianne och grabbarna

    SvaraRadera