klart.se

torsdag 2 september 2010

Anette alla sju hundar och jag hade en jätteskön förmiddag ute i skogen. Anette hade fika med så det räckte till oss alla,gott. Lingon och svamp hittade vi också.Vackert väder,allt var perfekt.Det är kul att kunna ta alla flickor med på promenad och de sköter sej till belåtenhet allesammans. Jag varnar-inte sista gången.


Ninja gänget.


Kolla vad bra jag kan gömma mej.


Ungar.


På rad.


Om jag vore indian skulle jag het Långa Tungan.


Ska vi gnaga lite grann på varann?

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig promenad ni haft i skogen. Bra att ni hittade både lingon och svamp.Ha det bra

    SvaraRadera
  2. Haha, Långa tungan var ett bra namn på Pandora!!! Hösten är som bäst i detta vädret!!! Skönt att man inte bor mitt i Stockholm, utan har skogen inpå husknuten!
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  3. Pandora hälsar till dig att hon inte alls skulle vilja heta "Långa tungan"... "Snabb som blixten" skulle hon heta om hon var indian ;-).
    Visst var det skönt i skogen och vilken tur att fikat räckte ;-).
    Vi gör om det snart igen!!
    Ha det bra!!

    SvaraRadera