klart.se

söndag 7 oktober 2012

En turbulent vecka kan man lugnt säja.
Ja den här veckan har verkligen varit annorlunda. Anders säckade ihop på jobbet i måndags så jag fick hämta hem honom. Tisdag var det sjukstugan och sen akut till Falun där han blev kvar över natten. Onsdag fick han komma till Ludvika lasarett. I fredags fick han komma hem igen. Hjärtsvikt, hjärtflimmer förhöjd puls, sockerfall och en infektion.Jo jo så kan det gå om inte haspen är på!
Jag har haft semester hela veckan, så nu är det slut på de dagarna, jag tror inte jag hade tillfört ica nåt om jag varit där. Jag har gått på "klona". Men nu har han mer och ny medicin så det ska väl gå vägen. Det märks redan att han är piggare, skönt.
Både flickorna och jag har rumlat nattetid, vi är ju vana att ha husse hos oss. Gissa om de blev glada när han kom hem.
Men nu startar en ny vecka med nya friska tag.
Bilder och struntprat tar vi mer av nästa gång.
Nu snart är det natti, klockan ringer som vanligt vid fyra, vilket liv man lever.
Ha det gött alla.
Kram.

3 kommentarer:

  1. Ja det har varit en jobbig vecka med mycket oro så det är inte konstigt om ni rumlat runt på nätterna.
    Det var allt en himla tur att Anders kom in till lasarettet och så skönt att höra att han mår bättre.
    Kramar från oss alla!

    SvaraRadera
  2. Hugaligen vilken pärs. Skönt att han är på bättringsvägen. Ja, vovvarna blir oroliga de med när husse eller matte inte är hemma som vanligt. Alla vi från andra sidan vägen skickar krya på dig hälsningar och kom ihåg - kom bara förbi om ni vill ha hjälp med något. Hösthälsningar (burr) från grannflocken.

    SvaraRadera
  3. Hoppas Anders mår bättre nu! Man blir så orolig när det händer ens nära o kära något, så jag förstår att du haft en jobbig vecka!
    Ta väl vara på dej!
    Kram

    SvaraRadera