klart.se

torsdag 13 september 2012

Torsdag.

Igår kväll var det agility kurs igen, så roligt det är. Onyx som tyckte att allt var lite läskigt från början har blivit en riktig liten sprattelfia. Hon är så glad åt att komma dit så det är en ren fröjd att se henne. Och vilket lyckat gäng vi är, pratar, skrattar driver med varann och har kul, det är så det ska va. Riktigt lyckat! Bra ledare har vi också som är lika enkla människor och som förklarar och visar om när vissa tanter (jag) inte begriper ett smack. Mer smak? Ja ni kan va säkra!

Onyx fick present från sin pappa Teddy och farmor här om veckan. Tack snälla! Nu kan hon visa upp sej i lite olika rosettfärger, kul.





Min trollunge!

Alla fyra trollungar. Det bästa som finns.

Bara att erkänna att hösten har kommit.

Solen skiner och det är helt underbart ute så nu ska jag skynda på att göra mina måsten sen ska flickorna och jag åka till skogen och skrämma alla vilda djur. Jag tror nog att ingen blir rädd för oss så då glömmer vi det då. Men till skogs ska vi i alla fall, bäst att passa på.
Ha det gött alla!








5 kommentarer:

  1. Vad skoj att ni fått mersmak för agilityn. Alltid roligt att hålla på med nånting som gör vovven glad!:-)
    Njut av skogsturen och djur lär ni skrämma bort- ja, förutom fästingar och älgflugor då - tyvärr!
    Ha det gott!!!
    Kramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Jättekul att agilityn fungerar bra. Nu är det väl dags att prova på lite rallylydnad också:) Fina hårspännen ni fått. Roligt att kunna byta färger lite då och då.
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera
  3. Agility är så kul för man kan vara på "sin" egen nivå o ändå träna med duktiga hundar... Soya o jag brukar förenkla banan när vi är med proffsen o tränar! Det är så skönt när man kan anpassa allt efter sej själv o sin hund!!!
    Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera
  4. Så roligt att ni gillar agility och att ni fått mer smak, så snart kanske det blir någon tävling.
    Fina bilder som alltid.
    Snäll pappa och farmor juvelerna har, färggranna hårspännen är alltid bra att ha.
    Kramar från oss alla!

    SvaraRadera
  5. Vilken stjärna du kommer att bli i agility Onyx, lillskruttan här hemma är lite avis, hon lääängtar också till när hon får börja träna agility./ grannflocken

    SvaraRadera