klart.se

fredag 4 maj 2012

Nej inte nu igen!

Inte kul att titta ut genom fönstret i morse.
Det går väl bort under dagen men ändå.

Förutom det här och att bilen står där den står så har veckan varit bra. Fint väder och solsken, underbart.
Det går sakta framåt i vardagsrummet, det jävligaste är gjort nu, elementrören, det blev väl inte helt bra men det får duga. Har inte lust att få nervsammanbrott för några rör. Lite kul är att jag har blivit kontaktad av Byggla, hade inte en aning om att det fanns. Där kan man gå in och får tips och råd om olika reparationer som man gör hemma. Passar mej perfekt i och med att jag håller på att greja med nåt nästan jämt.

Lite bilder från den gångna veckan:
Busungar!

 Det kan man väl påstå!

Visa vill också titta på årets första blombukett.

Agility höll Wilma på med i sin ungdoms dar. Och nog kom hon ihåg alltid, 11:åriga valp Wilma.

 Katt-ja kommer och undrar vad som händer när det är så livat.

Okay, nu är det Katt-jas tur, ingen kommer här fram här fram...

Vi har haft fullt ös i tunneln och så kul när alla kan va med. Onyx tycker att den är lite läskig men kastar jag in hennes älsklingsboll så måste hon ju bara hämta den.

Nu ska jag gå ner och köra igång dagen. Kanske ett par tapetvåder innan jobbet.
Ha en bra helg och njut av ledigheten, själv ska jag jobba men det är smällar man får ta.

2 kommentarer:

  1. Usch för snö nu vill vi ju ha sommar!!!!!!!
    Roligt med tunnel alla 4 fotade tycker att det är skoj!!
    Ha en rolig helg ;)... kram!!!

    SvaraRadera
  2. Nu får det vara bra med snö, nu vill vi ha SOMMAR och SOL. Vad roligt med en agilitytunnel, vi har också en, men den har tydligen inte kommit fram än, måste påminna min matte. Tror att vi har ett hinder också, måste inspektera bo´n. Det kommer att tränas mycket agility här på Laritsbackens gräsmattor i sommar - kul. Soliga hälsningar från Grannflocken

    SvaraRadera