klart.se

fredag 18 maj 2012

Klämfredag.

För många är det klämfredag nu så de är lediga men med mitt jobb så kvittar det vad det är för dag. Så det är bara att se glad ut och gå och jobba, och man ska ju va glad att man har ett jobb, många är utan och letar med ljus och lykta efter ett.
Halvtaskigt väder har det varit och det bästa med det är att det hänt nåt inne, det var väl på tiden. Äntligen börjar saker och ting komma på plats. min mormors vitrinskåp ska jag ta ut på altanen och göra i ordning så det som ska va i det får stå i en hög för sej så länge.
När man haft det rörigt en längre tid så är det roligt att få göra i ordning.

Några nya bilder på voffarna har det inte blivit. Dåligt väder och vi går bara här hemma samma rundor i och med att bilen står.
Men det finns en sak jag väntar på varje dag:
När ska jag få se ett gäng indianer avteckna sej mot horisonten?

Det finns en bra sak med att ha en seg dator, jag får lite strykning undanröjd. Helt perfekt medan jag väntar.

Men nu ska jag gå ner och "luva" hundarna lite. Sen fortsätta att plocka före jobbet.
Ha en bra helg alla!

4 kommentarer:

  1. Skönt att det är klart och fint blev det.
    Det är samma tapet som vi har i köket :).
    Du får inte luva flickorna då kommer jag och skäller ut dig ;).
    Ha en skön helg och passa på och njut lite.
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Alltid gott när det är klart, önskar jag kunde säga detsamma här hemma bara, skulle gjort iordning ett av rummen en längre tid, det ser ut som om vi haft besök av en bomb eller nåt.
    Fin skrytvägg ;o))

    Kram lidhultarna

    SvaraRadera
  3. Verkligen fint i rummet nu! Visst är det roligt när det blir lite ordning... om jag har städat i nåt skåp eller liknande kan jag öppna det och titta på det flera gånger... tyvärr ser det likadant ut igen efter ett tag, men man får njuta så länge det varar!
    Trots att andra letar efter jobb, så har man rätt att bli lite trött på sitt eget och få sucka lite över det ibland!

    Må så gott!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint du fått det hemma. Nyssans vägg är underbar. Visst får man bli trött på jobbet ibland även om alla inte har förmånen att ha ett jobb.
    Ha en fortsatt bra helg.
    Kram

    SvaraRadera