klart.se

fredag 9 mars 2012

Helt vanliga dagar.

Tja här är allt sej likt. Jag har äntligen börjat ta itu med vardagsrummet. Det ska målas och tapetseras, jag har bara inte känt för det men nu ska det göras innan våren är här på riktigt.
Lite bilder på mina gullungar är det i alla fall.

Full rulle på morronpromenaden.

Intressant!


Inte bara jag som ville ha lunch. De är vackra att se på men jag vill ändå inte ha dem inne på gården, småflickorna blir verkligen i gasen.

Katt-ja ser inte ut att gilla snön som föll.
Men Onyx tycker det är kul. Kom och ta bollen om du kan matte!
Här var det rufs minsann.


Hur ska man kommentera det här då? Vissa Wilmor tar sej vissa friheter när man går ut tydligen. Det går ju inte annat än skratta åt henne.

Det var lite från den gångna veckan. I morron ska vi på barndop i Grangärde kyrka på dagen. Sen på kvällen ska alla på ica ner till Kopparberg och bowla och äta förhoppningsvis gott, chefen bjuder. Det ska bli kul.
Ha det gott!




3 kommentarer:

  1. Fullt sprutt både på flickorna och på dig.
    Härliga bilder som alltid... klart Wilma ska vara på bordet.
    Roligt med nya tapeter i vardagsrummet.
    Ha en bra helg!!!
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Ät nu ordentligt när chefen bjuder!!!!
    Tycker du verkar ha så mycket energi och ork till att göra om hemma... önskar jag hade lite jag med... (finns en del att fixa hos oss som inte blir av...)
    Wilma har ju hittat en toppenplats där på bordet!
    Ha en bra fortsättning på helgen! Kram

    SvaraRadera
  3. Det bästa sätter man bordet, har någon sagt. Härliga bilder. Hälsningar från "grann flocken", som nu är 5 st.

    SvaraRadera