klart.se

fredag 10 februari 2012

Fredag

Ja så är det fredag igen, fort går det. Idag börjar jag inte jobba förrän klockan två, så vi fick en skön middagspromenad flickorna och jag. Inte mer än -5 så det känns riktigt behagligt.

Igår var min lediga dag så då passade jag på att njuta lite, var inte ensam för den delen.

Jag kom på att man kan ju faktiskt grilla korv och äpple i spisen också. Det blev jättegott fanns fyra till som tyckte det.
Mätta och belåtna lägger sej Wilma och Visa vid elementet och sover.

Onyx fick sej en omgång med borste och kam Visst är hon fin min lilla?
När borstningen var klar var hon ju bara tvungen att få springa ut och härja lite.

I dag var kameran med ut så jag tänkte göra en fin familjebild, men men... De små hade inte alls samma åsikt som jag så det blev som det blev. En kan ju sitta i alla fall, inte illa det.

Nu är det väl bara att göra sej i ordning för jobb.
Ha en bra helg!

3 kommentarer:

  1. Skönt för dig med en härlig förmiddag utan stress.
    Fina bilder som alltid och vilken tur att du har en riktig hund som kan sitta och som är så underbart fin <3 de små är såklart också fina.
    Mumsigt och gott med grillad korv och äpple, säg till nästa gång så kommer jag ner till er :).
    Ha det bra..... kramar från tjejerna och mig!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är underbart fin onyx!!! Men de små tjejerna är helt underbart söta oxå!!!

    Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Ser mumsigt ut med grillad falukorv! Det är allt bra att ha en vedspis :) Jättefina bilder på dina tjejer. Onyx är så söt! Ammi tycket det vore kul att träffa henne igen :)
    Ha det bra!
    Kram från Ammi & Ingela

    SvaraRadera