klart.se

fredag 17 februari 2012

Esajas och mina lysmaskar.

Igår åkte Onyx och jag upp till Mikaela för att träffa hennes boxer valp,Esajas. Man blir varm i hjärtat av valpar, så fin.

De var väldigt nyfikna på varann. Onyx har aldrig träffat en så ung valp, så det var väl på tiden. Nu ska vi försöka träffas oftare så de kan leka tillsammans.

I morse tog jag kameran med ut fastän det var mörkt fortfarande. Lite bilder på mina lysmaskar.
Visst är de fina med sina västar på. Det är nog bland det bästa man har hittat på så enkelt och inget som koppel eller annat fastnar i. Jag använder alltid min också och så pannlampa förstås.

I morron ska vi på släktmiddag hos Anders mamma som fyller 85 år. Så jag ska plocka fram kläder och fixa iordning idag. Det blir en stor baluns med över 70 personer.
Så det är väl bara att starta upp dagen.
Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. En liten fråga bra ... varför köpte inte Mikaela en beadisvalp?? :).
    Jag skojar bara han är jätte söt den lille parveln.
    Fina bilder och jag håller med om reflexvästarna de är guld värda.
    Trevligt med kalas och fira Anders mamma och träffa hela släkten.
    Kramar till er alla från oss alla!!

    SvaraRadera
  2. Va mysigt ni haft med en liten valp. Ha så trevligt på kalaset. Dina flickor är jättefina i sina västar.

    SvaraRadera
  3. Gudars vad söt han är lille Esajas!!! Det blir nog en bra lekkompis till Onyx när han blir lite större!

    Det är väldigt fina din tjejer i reflexvästarna! Soya bara avskyr sin!!! Hon tittar med det bedjande ögonen när jag tar fram den... (och ibland hjälper det...)

    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  4. Gorgeous Boxer Puppy For You +1 317,210,2825
    https://babyboxerdogs.com/Very Playful and friendly. Home breed and well socialized. Comes with AKC Registration, pedigree, vaccination card and 4 weeks free insurance. Very small, short legged and short muzzle. Perfect apple dome head. Wormed de flead and toilet trained. Fully vaccinated ,if interestede

    SvaraRadera