klart.se

fredag 18 november 2011

Vattenfallet.

Idag på förmiddagen tog flickorna och jag och åkte till vattenfallet. Det är en kort promenad dit men man kan ju gå längre och njuta av skogen. Bäst att passa på innan snön kommer. Några kort från fallet blev det.

Väldigt lite vatten var det.

Måntro om det bor någon här?

Alla sysslar med sitt utom Visa som måste vara nästan i mitt knä hela tiden.
Tänk att nån har tappat godis på marken. Till och med Visa glömde av mej ett litet tag.
När man går ensam så ser man så mycke.
Vi gick en runda vid första dammen när vi åkte till baka, kameran kvar i bilen men jag var tvungen att ta några kort för att visa att isen håller på att visa sej.
Nu är nog inte snön långt borta.
Väl hemkomna fick flickorna varsin lunch morot och jag pommes och fläskgryta från frysen . Orättvist?
Nu är det dags att göra sej i ordning för jobbet, men jag hade gärna stannat kvar i skogen istället, men man tjänar så dåligt på att bara gå och drömma så det är väl bäst att sköta sej.
Ha en bra helg!

2 kommentarer:

  1. Tänk om man kunde bli rik på pengar av vovvepromenader i naturen!!!:-) vill också!!!
    Ta hand om dig nu å var rädd om händerna!!! Inga händer ner i frysboxarna på jobbet - ajabaja!!
    Kram å tjing!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder från er sköna tur i skogen.
    Ja du nog är det underbart att bara vara i skogen... strosa runt i sin egen lilla värld.
    Men fy tusan vad orättvist... fick dom bara en varsin morot och du vräkte i dig köttgryta :(.
    Nu måste du vara rädd om dig och hålla händerna varma.
    Kramar från tjejerna och mig!!

    SvaraRadera