klart.se

fredag 12 augusti 2011

En sväng upp till stugan.

Igår var det tänkt att Anette , alla hundar och jag skulle åka upp till stugan. Men hon mådde inte bra så hon fick va hemma och kurera sej och ta det riktigt lugnt i stället. Stefan var och hälsade på sin kusin så jag drog med honom.

Först lite andra bilder.
Hällregn.

Vi vill ju bo lite olika.

Katt-ja och Visa är på lekhumör.

Nåt gott måste man ju ha innan man åker ut i skogen - en semla tex.

Rast på promenaden runt sjön. Klart att alla vill va med Stefan.

Snygging i blåbärsriset.

De gula.

Stefan och Wilma myser lite innan vi åker hem igen.

Så var den dagen.
Idag på morronen när vi vaknade var det +2,5 grader och is på bilrutorna. Det är väl ändå lite väl tidigt. Så det är väl lugnast att jag tar in krukväxterna som har fått vara på sommarläger.
Sista semesterdagen, nja att det alltid ska ta slut så fort.
Nu är det väl bäst att jag tar tag i den här dagen.














2 kommentarer:

  1. Nästa gång så hoppas jag att jag är alert och kan hänga med till stugan.
    Fina bilder och nog ser man att Stefan gillar hundar, men det är väl inte så konstigt så fina flickor som de är.
    Kul att se Katt-Ja och Visa busa och då kan man ju passa på och kolla på golvet, så fint det blev.
    Trist att semestern är slut men det kommer ju alltid fler ;-) tänk positivt.
    Ha det bra och njut av det fina vädret.
    Kramar från tjejerna och mig!!.

    SvaraRadera
  2. Nog känns det i luften som om hösten redan är här... men is på rutorna var väl lite väl tidigt! Fina bilder på dina underbara hundar!
    Kram

    SvaraRadera