klart.se

söndag 1 maj 2011

1 maj.

Nu på eftermiddagen tog flickorna och jag en tur upp till Jällsåsdammen. Inte en människa där. Underbart skönt. Flickorna var lite i vattenbrynet, smakade på vattnet och hade det bra.Jag upptäckte att jag behöver nya stövlar, inte helt vattentäta, men på så sätt fick även jag känna på vattnet.


Undrar varför tomma förpackningar är så svåra att ta med sej hem. Vi hade en så skön stund där uppe, verkligen ett smultronställe.
Nu ska jag gå ner till köket och göra hasselbackspotatis och grillspett med kyckling. Så ikväll ska grillen igång.

3 kommentarer:

  1. Vilken skön tur ni haft till ditt och mitt "smultronställe", det är verkligen helt underbart där.
    Fina bilder på gulliga tjejer dom är så söta alla 4.
    Ja det har jag också funderat över varför folk lämnar skräp efter sig.
    När snön försvann här i skogen så kom det fram ölburkar lite här och där :-(.
    Jag fattar inte varför man inte tar med tomburkarna hem, de är ju lättare än när innehållet var kvar i dem :-(.
    Låter smaskigt med grillspett och hasselbackspotatis... här blev det pizza/kebab vilket smakade gott det också.
    Ha det så bra!!
    Kramar från oss på toppen!!

    SvaraRadera
  2. Det ser underbart ut på smultronstället! Hundarna ser ut att ha kul!
    Låter gott med grillad mat!!! Om jag bodde närmare hade jag tittat förbi... Kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder på dina fina flickor. Visst är det tråkigt att folk inte kan plocka upp skräpet efter sig.
    Ha en bra vecka

    SvaraRadera