klart.se

fredag 29 april 2011

Promenader.

Onyx hade sin nya fina klövjeväska på när vi gick fram till "Berget" och mötte husse igår kväll. Hon var lite mallig, det syntes på stilen och man kan ju inte busa när man har sånt ansvar. Lill tösa!
Morronpromenaden idag var ganska kylig men skön ändå. Ser ut att bli en fin dag.

Titta så fin jag är, nu kan jag bära åt min matte.

Man kan smyga med den på...

och springa.

Du och jag matte.

Ha ha jag får vara lös men inte ni..

Nu får vi leka en stund i alla fall.

Skönt att få sträcka ut lite.

Vacker.

Jag hade 16 smutsig tassar när jag kom hem, men vad gör det om hundra år. Huvudsaken de får ha lite kul.
Nu gäller det att ta tag i dagen så jag hinner kika lite på bröllopet innan jobbet.

2 kommentarer:

  1. Så duktig hon är att bära sin klövjeväska och snygg är hon i den, men hon är ju snygg i allt hon får på sig <3<3<3.
    Nu får du lova att du inte proppar väskan full med tunga grejer :-(, mjöl och annat tungt får du allt bära själv, annars så anmäler jag dig till BRIS (beardisens rätt i samhället).
    Fina bilder på alla dina gullungar!!!
    Ha det bra.... Kram kram!!

    SvaraRadera
  2. Så fin hon är i sin nya väska. Tänk va bra nu då kan skicka henne till kiosken och köpa tidingen. Fina bilder på alla dina flickor.
    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera