klart.se

fredag 3 december 2010

En skön promenad med Anette och stor hundarna.

Igår trots kylan, åkte jag och Onyx upp till Anette för en skön promenad i skogen.Solen sken och det var riktigt behagligt, hade för en gångs skull satt på mej nästan mycke kläder.
Det var inte riktigt lika kul att komma hem och upptäcka att pannan stannat.När jag äntligen hade sotat och fått igång den var det tolv grader i köket, då åkte det fram ett extra element så det blev ganska snabbt varmt.
Kvällen avslutades med målning av fönster. Antikvitt, som jag köpt en burk - nja kanske inte.



Jag måste ju erkänna att det trots allt är vackert.


Lek.


Pandora har lagt in turbon.


Utdelning av smaskigheter.


Safir o Onyx letar godis i snön.


När jag kom hem hade pannan stannat så det blev till att sota.


Sist blev det målning av fönster, de skulle va antikvita, men jag kunde inte-det fick bli grönt.

2 kommentarer:

  1. Tack för jättetrevligt sällskap igår.... det gör vi snart om igen!!
    Usch inte roligt när pannan stannar men tur att du är så jätteduktig och kan få igång den igen :-).
    Snyggt med grönt... det är ju liksom DU det gröna :-).
    Sköt om er allihop och ha en bra helg!!
    Kramar från tjejerna & mig!!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det ser ut med vinterpromenad! Och vad redig du är som kan fixa pannan! *imponerad* Tur det när det är så kallt ute :-)
    Ha det bra!

    SvaraRadera