klart.se

söndag 5 december 2010

Andra advent.

Så var det då andra advent, snar är julen här och över.Hoppas att ni alla har haft en bra dag.
Lite skönare temperatur ute nu så även småflickorna törs ta en promenad. Efter den i morse bakade jag saffransbullar, smakade inte så dumt.
Så var det bara att gå lös på tapetseringen, blev nästan helt klar, lite småplock kvar bara.
Onyx o jag tog oss över risfallet här och upptäckte att det fanns en skoterväg.Jag blev jätteglad nu kan jag skippa risfallet och gå den istället. toppen alla kan va med.Tack ni som kör skoter! Det är mycke rådjur i skogen där men den som inte kan sköta sej får gå i koppel inte mer med det.
Kameran var med men utan batterier, har ni hört det förr?
Snart dags att sova och så väntar en ny vecka.
Ha det bra alla goa vänner.

1 kommentar:

  1. Va du är effektiv Sonja!!!
    Bakat och tapetserat + allt annat!!
    Jag gillar också skoteråkarna.
    Ha det bra!!

    SvaraRadera