klart.se

torsdag 9 maj 2013

Riktig vår!

Äntligen är det vår på riktigt, det börjar skimra i träden, underbart. I dag har jag klappat den första myggen på ryggen, den tyckte inte om det. Verandan är av sopad nu ska möblerna såpa skuras bara. Hur kan man vara så dum att man en gång i tiden skaffade vita plastmöbler, de ser för jävliga ut.Hoppas det blir utförsäljning till hösten så man kan skaffa nya.

Annars är allt som vanligt. Flickorna och jag går våra rundor och njuter av livet. Wilma både ser och hör dåligt men hur pigg i benen som helst, gullungen.
Onyx och jag har börjat på agillity igen, vi kör nybörjarkurs en gång till. Det är kul och sån tur så att det är på måndagar, enda dagen jag alltid slutar tidigt.Jag ska ta kameran med nästa gång få se om det kan bli nåt bra kort.

Wilma njuter i solen.


Onyx ligger lite mer i skuggan.


Drömma kan man ju alltid. Under olivträdens grönska.

Så långbent.

Nu är det kväll och i morron en ny arbetsdag 7,30 20,15. Men sen är jag ledig helg. Få se vad vi då kan hitta på.

Ha det bra alla .

Kram.

3 kommentarer:

  1. Visst är det underbart härligt med vår.
    Jag har inte klappat på någon mygga ännu men plockat bort en fästing som kröp i Pandoras lugg.
    Vi såg en huggorm idag hugaligen vad jag skrek, du kanske hörde det ner till dig.
    Fina bilder på livsnjutarna.
    Usch för en sån lång jobbardag men skönt med ledig helg.
    Ha det bäst.
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. En sen kommentar, men bättre sent än aldrig! Jättefina bilder har du fått till också. Nu hoppas vi på skön sommarvärme och lite ledigt från kneget.
    Ha det gött
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hon är smart, Onyx, som håller sej i skuggan! Där är det ju som allra skönast!

    Ja, våren är så välkommen så! Det är så vackert ute!

    Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera