klart.se

torsdag 28 februari 2013

Test


Det är inte det lättaste med ny dator må jag säja. Men kul är det. Tusen tack Anette som ställer upp och hjälper mej. Idag blir det mest lek har jag en känsla av. Jag måste höja upp stolen känner jag, axlarna sitter uppe vid öronen nånstans. 
Jag har tagit några kort på skoj för att testa, de pluppar upp och försvinner. Spännande värre.D 


Dra på trissor jag hittade på dem. Men hur jag gjorde det vete katten. 
Ja nu är det bara att träna vidare. Solen skiner och vi får snart hem en pall pellets. Så flickorna och jag ska ta oss en promenad i solskenet och njuta lite. 
Få se nu om jag lyckas avsluta det här också. 
Ha det gött!

2 kommentarer:

  1. Duktig du är med din nya lilla vän och visste det väl en massa nytt men det lär du dig snart.
    Fina bilder som alltid.
    Lyft och bär försiktigt så du inte sliter ut dig.
    Ha det bäst.
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Det här inlägget blev ju super. Tur att Anette finns när man behöver hjälp med datorn.
    Ha en bra helg
    Kram

    SvaraRadera