klart.se

fredag 6 juli 2012

Äntligen har kameran kommit! Den är exakt vad jag vill ha, liten och enkel, nja lite hjälp behövde jag väl. Det blir att krypa i magen på mej när jag ska försöka förstå nåt tekniskt. Men har man goda vänner så har man, tack för hjälpen Anette!
Igår var vi, Anette och hundarna och jag och hundarna ut i skogen och grillade korv. 8 fyrbenta så det gick åt en och en halv ring. Vi tycker det är lika gott allesammans.









Nä nu får det vara nog!
Datorn har stått och trampat i tre timmar och jag har bara fått till tre bilder, dags att avbryta. Får hoppas på bättre lycka nästa gång.
Vi hade hur som helst några sköna timmar i solskenet ute i skogen. Som alltid både fniss, skratt och lite allvar. 
Tack Anette och alla tjejer för en fin dag!
Nu ska jag ut och tvätta bilen.
Ha en bra helg!



5 kommentarer:

  1. Ha ha ha... det var ju bara att trycka på några knappar och ställa in lite smått och gott så inte var det så ansträngande.
    Nu får du ut och fota MASSOR och sen ber du datorn att snabba på lite så det blir mer än 3 bilder i bloggen ;).
    Visst hade vi en härlig dag... precis så ska det vara bara få vara i naturen och njuta.
    När du är klar med din bil kan du komma hit och tvätta min ;).
    Kramar till er från mig och tjejerna!!

    SvaraRadera
  2. vissa har kafferep, andra syjunta....men ni har era korvträffar och de verkar helt klart bättre!!:-)
    hoppas du mår bättre nu!!!
    ja, nu ser vi fram emot massssssor av bilder! ut å kräla med kameran!:-)
    kramisar

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder det blev med nya kameran. Visst är Anette bra att ha när det gäller det tekniska.Mysigt hade ni också i skogen. Nästa gång kanske vi kan få följa med.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte säga annat än att kameran verkar vara ett lyckat köp! Finfina bilder! Men det är ju fina motiv oxå!!!

    Ser ut som ni haft fint väder! Här är det igenmulet idag och jag hoppas på åska, så skallen får lite ro...

    Ha det så bra och krama alla tjejerna!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder. vad ni verkar ha de mysigt på korvgrillarkvällar och skogspromenader/utflykter. Hoppas att regnet håller upp eller hellre slutar helt så vi får vara ute mer i skog och mark. Ha en skön solig sommar nu önskar hela grannflocken på gatan brevid.

    SvaraRadera