klart.se

torsdag 19 januari 2012

Korvgrillning.

I dag har det varit en riktig "sköndag". Sov en stund ( 2 timmar) efter att Anders åkt till jobbet. Borstade lite hund både små och stora. Och så upp till Anette för korvgrillning, det bästa jag vet. Småflickorna fick stanna hemma, glad är jag för det för de hade frusit nästan ihjäl. Anettes och mina händer stod som spagetti ur vantarna när vi gick hem, lite svårt att grilla och äta med vantar på.
Godissök.
Sitta fint stanna kvar bild - vaddå?
Matte jag älskar dej säjer Pandora.
Stackars Pandora inte en enda snurra syntes.
Och var är korven?

Och här sitter Onyx och svälter.
Nu har hon väntat ut totalt, blir nog inget gott bara luktar, men men...

Mumma för både två och fyrbenta!

En jätte härlig tur stort tack Anette! Och korven ska va svart!
Det är så skönt att få gå ut och bara få va ibland. Vi skrattar och pratar tok, allvaret fick stanna hemma med den låsta dörren.
Vad gjorde jag när jag kom hem?

Sov!

Frisk luft och bra sällskap och en ledig dag det gör susen för både kropp och själ.
 Hoppas alla får en bra helg!

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag ni haft. Visst ska korven vara svart. Fina bilder på fina flickor.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser så underbart mysigt ut i skogen! Stackars Onyx som höll på att svälta ihjäl! (Men jag antar att hon höll sej framme när korven serverades... ;)) Ja, mycket frisk luft gör att man blir trött... Så skönt att du kunde sova en stund när du kom hem! Sova, ska jag oxå snart göra... så jag orkar upp till jobbet i morgon!

    Ha en bra helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för idag... tänk vad vi har roligt när vi är tillsammans....hahaha... och gapflabb.. hihi.
    Det var tur att småflickorna var hemma... för det var ruggigt kallt.... buuuurrrr.
    Fina bilder fick du till på galna gulliga busungar <3<3<3<3!!
    Men Sonja då.... sov du när du kom hem... ja det är då bevis på att du är gammal..haha... nej nu får jag sluta flamsa, kanske dags att jag går och sover :).
    Ha det bra... Kram!!!

    SvaraRadera
  4. Så mysigt ni har det på era små träffar, det kan jag sakna här nere i lidhult.
    Stackars Onyx ser onekligen hungrig ut ;o))

    Kram från lidhultsgänget

    SvaraRadera