klart.se

måndag 26 september 2011

Inget speciellt.

Det har varit en lugn period när inget speciellt har hänt, dagarna bara trillar på.
Det har blivit höst ordentligt nu, det går inte att förneka längre, men så är det bara att gilla läget (lite svårt är det allt).

Här luktar det gott minsann.
Grillat luktar alltid gott.
Hmmm.

Snart blir det äppeldricka.

Iza har också blivit av med lite päls.

Helt onödigt tycker Onyx, matte är bra dum ibland.

Eftermiddagspromenad.

En god lunch med kantarellmackor och skocken.

En liten blomma bland blommorna.

Så är det dags för reflexvästarna igen då.

Den här veckan har jag tagit semester så att jag ska hinna få undan lite. Flickorna och jag ska ta morronpromenaden bara tvättmaskinen är klar. Skönt att slippa gå i mörker. Så ska resten av grönsakslanden rivas ur och gräsmattan klippas. Lite målning har jag kvar i köket också.
I lördags köpte vi tapeter till vardagsrummet men det får vänta ett tag måste få ta igen mej lite emellan.Det ska va roligt att greja så en liten paus ska jag allt unna mej.
Det var allt för den här gången.

2 kommentarer:

  1. Skönt att ha semester. Det är du värd. Fina bilder på flickorna. Blomman i fönstret är helt underbar.
    Ha en fortsatt skön vecka och ta det lite lugnt.

    SvaraRadera
  2. Det var du väl värd.... en höst semestervecka är ju aldrig fel.
    Flickorna ser ut att trivas med att ha matte hemma.
    Ser mysigt ut med Skocken och lunchmacka.
    Jag kommer och smakar äppeldrickan någon dag ;-).
    Sköt om dig!!

    SvaraRadera