klart.se

söndag 3 juli 2011

Syskonträff

I dag har vi haft syskonträff uppe hos Toppens o Anette. Tjyvbögrare nere vid Jällsåsdammen i går kväll.

Ett svanpar med två ungar uppe vid Jällsåsdammen.

Onyx o jag blir förväntansfulla, så vackert med så många beardisar.

Så kul att få träffa Pernilla o Marianne o deras hulliganer. Alla var i o badade utom Onyx, henne hade jag simskola för, inte populärt.

Nu är jag väl blöt nog så jag kan få åka hem till husse.

Safir är riktigt sur o vill inte alls va med.

Instängda o hemfärd.

Så var det dags för den stora dagen! Vilken underbar samling av hundar o mattar o hussar. En jätte trevlig dag med alla lurvisar.

Pernilla o Onyx.

Promenad.

Pappa Teddy.

Så många så de inte fick plats på en bild. Men så underbart fina o trevliga.

Stort TACK Anette för en fin dag tillsammans med alla. Och ett STORT Tack till Pernilla för att hon kom upp så vi fick träffa henne.Alla hussar o mattar - TACK ni också.

Onyx sover redan på balkongen. Och snart ska även jag krypa ner i sängen.
I natt kommer jag att drömma ljuva drömmar - jag lovar.

4 kommentarer:

  1. Tack för att ni kom och var med oss idag på släktträffen.
    En jätte rolig dag med massor av BUS :-).
    Visst var det kul att tjuvstarta lite igår vi Gällsåsdammen och vilken tur att Onyx fick en simlektion :-).
    Ha det så bra och sov så gott.
    Kram kram!!

    SvaraRadera
  2. Åh, ni ser ut att ha haft det himla kul!!! Mycket fina bilder! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken massa fina bilder du tog. Det var inte det lättaste att få med alla på en och samma bild. Visst hade vi en trevlig dag. Dom är fantastiska Anette och Pernilla som håller så fin kontakt med oss alla.
    Ha en bra vecka

    SvaraRadera
  4. Det var så roligt att äntligen få träffa dig och Onyx, vilken fin hund du har i henne <3
    Men jag saknar ett par bilder på dig, har du inte fått dom av Anette? ;o))

    Kram till Onyx o dig från lidhultsgänget

    SvaraRadera