klart.se

måndag 6 juni 2011

Utställning Filipstad.

I morse drog Maja, Anette Safir Onyx och jag till Filipstad för utställning. Vi åkte hem till Stefan ( min minste lilla), som bor där o hämtade upp honom . En perfekt dag som visade sej bli full av överraskningar och bara hetare och hetare.
Lite bilder:


Orkade ni se alla?
Här kommer kritiken:
Snart 2 årig tik av utmärkt typ. Bra huvud, bra bett.Bra förbröst o bröstdjup. Välvinklad fram o bak.Vacker päls. Bra tassar. Rör sej mycket bra med vägvinnande steg.
Hp Bir, Big 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En matte som bara skakade och inte fattade nånting.Nog vet jag att jag har världens bästa Onyx, men ändå.Det tog ett tag innan jag fattade.

Som sagt dagen blev mycke varm och mycke lång. Ungdomarna tog både Safir o Onyx till en dusch när vi var klara.Sen blev det mat på en uteservering så de kunde va med.
Ett jättetack till Maya, Anette o Stefan för en mycke skön och härlig dag. Hoppas att solbrännan inte gör alltför ont.
Nu är det dags att kliva in i duschen, det ska bli skönt att få skölja av sej.

4 kommentarer:

  1. Ja det blev en lång och varm dag men väldigt rolig.
    Stort grattis till dig och snygg Onyx till det finfina utställningsresultatet.
    Ja du var allt rätt skakig men sen landade du och då fattade vad som hänt.
    Ha det bra och sov så gott och dröm om utställningsringar, domare, en massa hundar, värme... m.m.
    Kram kram från tjejerna och mig.

    SvaraRadera
  2. Grattis till finfina resultat i ringen.Äntligen en domare som ser hur snygg Onyx är. Nu blir det väl ett väldigt rännande i rngen, eller hur?
    Ha det gott
    Kram från oss alla.

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis till fina Onyx! Och till matte oxå! Kul med mycket bilder! De är så söta systrarna bus! Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis ännu en gång, men det kan du väl inte höra för ofta? ;o)
    Fina kort på finaste systrarna.

    Kram från pappa Teddy & co.

    SvaraRadera