klart.se

söndag 12 juni 2011

Ha ha ...

Ha ha, matte får inte va med i kväll! Nu är det vår tur att blogga.

Gissa vad hon har sysslat med.

Inte en vettig hund var på den flaggan. Dålig stil tycker Wilma.

Onyx: Vi fick faktiskt smaka ganska mycke, det var jätte gott.

Åh vad jag är uttråkad!

Iza - kolla det där grejset ska visst också ner i landet, blir hon aldrig klar.

Wilma förstår att det blir fortsättning i morron också.

Onyx - äntligen får man komma ut på promenad, men vad sakta det ska gå då.

Vilket gott vatten det var här då.

Jag håller med.

Nix, gräset är mycke godare, så det så.

Kom nu sölisar!

Va ?

Jag trodde att jag skulle få sova på balkongen, men inte.

Dagen började som vanligt med morronpromenad, sen ballade matte helt ur och bara brydde sej om grönsakslandet.
När vi äntligen fick en kvällspromenad höll vi nästan på att hoppa ur tassarna.
Kul var det att snyta bloggen för matte, gissa om vi har tjattrat om bilder. Det här ska vi nog göra igen nån gång.
Men vi säjer väl som matte: Ha det gott alla goa vänner.

2 kommentarer:

  1. Helt rätt... ta över bloggen om hon håller på och leker med jorden och skitar ner sig.
    Kan tänka mig att det var skönt med en kvällspromenad.... det är det alltid.
    Ha det gott alla små och stora.
    Kramar från oss alla!!!

    SvaraRadera
  2. Bra syrran. Jag måste nog också slå tassen i bordet snart för nu får jag nästan aldrig skriva själv. Bloggen heter ju faktiskt Luddes blogg, eller hur. Kul att ni tagit över från eran matte. Tråkigt att hon bara gräver i landet hela tiden. Fast jag tycker ju också att det är roligt att gräva.
    Puss från brorsan Ludde

    SvaraRadera