klart.se

söndag 6 mars 2011

Snö, snö, snö........

Hualigen vad mycke snö det är i skogen. Vi tänkte oss upp till stugan på skogen i lördags. Jag och flickorna pulsade fram, ringde direkt, flåsande, ner till Anders i bilen och sa till honom att inte försöka. Man kan ju undra varför jag tog ryggsäcken med kaffe och korv som skulle grillas med upp.Men okej mer motion.

Det sista en helt okänd varelse.

Vi fortsatte att leta efter en plats att grilla korv på. Men utan resultat. Det slutade med att vi grillade hemma.

Tyvärr tar varje kort ca 15-20 minuter att ladda ner så jag ger upp nu.
Helgen har varit bra för oss alla i alla fall.

En sak är säker, jag har världens bästa hundar! Älskar dem alla.

3 kommentarer:

  1. Nu vill jag att snön försvinner.
    Leriga skitiga hundar, gud så härligt det kommer att bli.
    Spelar ingen roll var man grillar huvudsaken är att man gör det :-).
    Tänk att både du och jag har världens bästa hundar, vilken tur vi har.
    Sköt om er allihop.

    SvaraRadera
  2. Jag är inte avundsjuk på er snö nu! Här är det barmark på en del ställen... Så skönt! Jag brukar minska ner storleken på mina foton på photoscape, där jag redigerar dem. Då går det mycket snabbare att ladda ner dem. Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Det går väl lika bra att grilla hemma. Fina bilder. Ha det bra.

    SvaraRadera