klart.se

fredag 22 oktober 2010

Första snön.

För bara två veckor sen grillade vi och satt ute och åt. Jackor på så var det riktigt skönt.
I morse kom den första snön.
När flickorna var ut första gången på morronen var det ingen snö. Sen satt vi inne och drack kaffe när Onyx började lyssna titta på oss och lyssna igen.Tillslut gick jag och kollade om jag skulle se nåt, då snöade det.Hon måste banne mej ha hört snön, snacka om hörsel.
Att det sen blev kullerbyttor i snön det begriper väl alla. Tyvärr dåliga batterier så kameran kom inte med på promenaden, ingen ide. Jag ska köpa nya idag (om jag kommer ihåg det).
Ha en bra fredag.


Grillen är tänd


Det här blir nog bra


Wilma o Visa


Iza o Anders.


Wilma o jag njuter efter maten.


Vad gott snön luktar.


Undrar vad Katt-Ja tycker.


Älgen har stupat i snön.

3 kommentarer:

  1. Ja det var kontraster... men man kan grilla fast det är snö, så låt grillen stå kvar ute :D.
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  2. Det var varmare ute på grillbilderna va? :-)
    Ser mysigt ut i alla fall, både med grillmat och snö! Men snön får gärna vänta till december tycker jag!!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Ser väldigt mysigt ut med grillad mat ute! Hör ösregnar det idag, så vi låter nog grillen stå...! Stackars älg som stupat... måste smugit in nån jägare på er trädgård! ;0) Jag som gillar snö, måste nog ta mitt pick och pack och flytta lite mer norröver!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera